MELNYCHUK IRYNA MYKOLAIVNA


  • Iryna M. Melnychuk, Svitlana O. Yastremska, Dariya V. Popovych, Vasyl V. Humeniuk, Oksana V. Yefremova, Liubov V. Novakova, Oksana V. Shukatka Health dynamics of the medical university students during sports activities. Wiadomości Lekarskie. Volume LXXIV, ISSUE 2, february 2021. С. 295–303.

  • Мельничук І. М. Праксеологізація як ключовий механізм модернізації вищої освіти в сучасних умовах. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Вип. 80. С. 46–50.

  • Мельничук І. М. Потенційні можливості праксеологічного підходу в оцінюванні освітніх досягнень студентів закладів вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 34. Т. 2. С. 98–102.

  • Kostiantyn V. Prontenko, Grygoriy P. Griban, Ihor G. Bloshchynskyi, Iryna M. Melnychuk, Dariya V. Popovych, Viktor L. Nazaruk, Svitlana O. Yastremska, Dmytro O. Dzenzeliuk, Inesa V. Novitska. Improvement of students’ morpho-functional development and health in the process of sport-oriented physical education. Wiadomości Lekarskie. 2020. Tom LXXIII. № 1. С. 161–169.

  • Melnychuk І. М. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists. Медична освіта. 2020. № 2. С. 87–91.

  • Svitlana O. Yastremska, Dmytro O. Dzenzeliuk, Inesa V. Novitska. Improvement of students’ morpho-functional development and health in the process of sport-oriented physical education. Wiadomości Lekarskie. 2020. Tom LXXIII. № 1. С. 161–169.

  • Мельничук І.М. Розвиток інклюзивної освіти в Україні. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2020. №1 (68). С. 165–170.

  • Мельничук І. М., Сваричевська А. П. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема сучасної вищої школи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. "Педагогічні науки: реалії та перспективи". 2020. № 72 (5). С. 25–29.

  • Мельничук І. М. Інноваційні підходи до підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. Інноваційна педагогіка. 2020. № 22. Т. 2. С. 116–119.

  • Мельничук І. М. Формування соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей засобами навчальних тренінгів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. № 69. Т. 3. С. 36–39.

  • Melnychuk І. М. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists. Медична освіта. 2020. № 2. С. 87–91.

  • Viacheslav V. Osadchyi, Tatiana I. Stanishevska, Oksana I. Gorna, Roman M. Gorbatiuk, Iryna M. Melnychuk, Natalia L. Chernyaschuk, Iryna M. Kobylianska, Oksana V. Stoliarenko, Zbigniew Omiotek, et al. Method of using laser doppler flowmetry in assessment of the state of blood microcirculation system. Optical Fibers and Their Applications. Scopus. 2020. №11. Р. 45-60.

  • Melnychuk І., Mozolev О., Bloshchynskyi І., Аlieksieiev О., Romanyshyna L., Zdanevych L., Prontenko K., Рrontenko V. Influence of modern fitness technologies on the state of health and development of motorabilities of 17-19-year-old female students. Journal of Physical Education and Sport. Physical Therapy. Sports Therapy and Reabilitation and Sport. Scopus. 2019. Vol 19 (Supplementis sue 3). Art 132. P. 917–924.

  • Melnychuk I., Fedchyshyn N., Pylypyshyn O., Vykhrushch A. Philosophical and Cultural Aspects of Medical Profession: Philosophical and Conceptual Peculiarities. Cultura. International Journal of Philosophy of Culture and Axiology. Scopus. 2019. №16 (1). P. 165-174.

  • Melnychuk I., Svyd I., Obod A., Zavolodko G., Wójcik W., Orazalieva S., Ziyatbekova G. Assessment of information support quality by “friend or foe” identification systems. Przegląde lektrotechniczny. Scopus. 2019. N4. P. 127–131.

  • Мельничук І. М., Ястремська С. О. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання. Медична освіта. 2019. № 1. С. 96–101.

  • Мельничук І., Федірчик Т., Калинюк Н. Сутність освіти як соціальної цінності. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: "Педагогіка". 2019. Вип. 1. C. 123-128.

  • Iryna Melnychuk, Natalya Kalyniuk, Nadiia Humenna, Ihor Rohalskyi, Svitlana Yastremska, Inna Strazhnikova and Ihor Bloshchynskyi. Evaluation Organization of distance learning on "Nursing" specialty: methodological and legal aspects. International Journal of Applied Exercise Physiology. 2019. Vol. 8. № 3.1. P. 55-64.

  • Мельничук І. М., Алєксєєв О. О., Марчак Т. А., Райтаровська І. В. Особистісний підхід як основа в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип. 16. Т. 1. С. 9–13.

  • Iryna Melnychuk, Natalia Lupak, Oksana Pryshlyak, Ihor Bloshchynskyi. Media communication in the system of higher education as a modern technological component of students' vocational training. Revista Dilemas conporáneos: Educación, Política y Valores. Year VII. Special Edition. 2019. № 50. P. 67-74.

  • Мельничук І.М. Федірчик Т. Д., Калинюк Н. М. Сутність освіти як соціальної цінності. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : "Педагогіка". 2019. Вип. 1. С. 65-74.

  • Mozolev О., Bloshchynskyi І., Аlieksieiev О., Romanyshyna L., Zdanevych L., Melnychuk І., Prontenko K., Рrontenko V. Influence of modern fitness technologies on the state of health and development of motor abilities of 17-19-year-old female students. Journal of Physical Education and Sport. Physical Therapy. Sports Therapy and Reabilitation. and Sport. 2019. Vol 19. Supplement issue 3. Art 132. P. 917 - 924.

  • Melnychuk I., Fedchyshyn N., Pylypyshyn O., Vykhrushch A. Philosophical and Cultural Aspects of Medical Profession: Philosophical and Conceptual Peculiarities. Cultura. International Journal of Philosophy of Culture and Axiology. Scopus. 2019. № 16 (1). P. 165-174.

  • Svyd I., Obod A., Zavolodko G., Melnychuk I., Wójcik W., Orazalieva S., Ziyatbekova G. Assessment of information support quality by “friend or foe” identification systems. PRZEGLĄD ELEKTROTECHNICZNY. Scopus. 2019. №4 P. 127–131.

  • Мельничук І. М., Ястремська С. О. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання. Медична освіта. 2019. № 1. С. 96–101.

  • Мельничук І. М. Федірчик Т. Д., Калинюк Н. М. Сутність освіти як соціальної цінності. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : "Педагогіка". 2019. Вип. 1. С. 65-74.

  • Мельничук І. М., Гуменна І. Р. Етичні аспекти підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності. Електронне видання: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. 2018. Вип. 3. С. 34-41.

  • Melnychuk I., Kalyniuk N. Organization of distance learning of the English language on “Nursing” speciality: methodological and legal aspects. Modern Journal of Lanquage Tearching Methods. 2018. Vol. 8. Issue 12. P. 984 – 994.

  • Нахаєва Я. М. Мельничук І. М., Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: "Педагогічні науки". 2018. № 2 (13). С. 292–302.

  • Мельничук І. М. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців сестринської справи як педагогічна проблема. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота". 2018. Вип. 2 (43). С. 168–172.

  • Melnychuk I., Kalyniuk N., Humenna N., Rohalskyi I., Strazhnikova I.Bloshchynskyi I. Peculiarities of organization of the distance education in the «nursing» specialty: methodical and legal aspect. Modern Journal of Language Teaching Methods (MJLTM). Web of science. 2018. Vol. 8. Р. 984–994.

  • Мельничук І. М., Шукатка О. В. Розвиток ідей здоров’язбереження в історико-педагогічному контексті. Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" . Мукачево-Ченстохова, 2018. Вип. 24 (1). С. 155–160.

  • Мельничук І. М., Пашко М. З. Формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема. Педагогіка, формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2018. Вип. 58–59 (111–112). С. 401–407.

  • Романишина Л. М., Мельничук І. М. Підготовка майбутніх фахівців медицини до маркетингової діяльності як педагогічна проблема. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: "Педагогіка". 2018. №2. С. 57-62.

  • Мельничук І. М. Науково-методологічні підходи до профілактичної роботи фахівців соціальної сфери з дітьми, схильними до девіантної поведінки. Теорія та практика профілактичної роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки: український і міжнародний досвід. Монографія. Тернопіль, 2018. С. 90–102.

  • Melnychuk I., Rebukha L., Zavgorodnia T. Strategic Significance of English Language in the Self-Education of Specialists in Sociohumanitarian Speciacialties for Fundamentalization of University Education. (Стратегічне значення англійської мови в самоосвіті фахівців соціогуманітарних спеціальностей для фундаменталізації університетської освіти). Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes. Web of science. Словенія, 2018. №2. C. 56-59.

  • Мельничук І. М., Гуменна І. Р. Етичні аспекти підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: "Педагогіка" . 2018. №3. С. 45-48.

  • Мельничук І. М., Нахаєва Я. М. Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : "Педагогічні науки". 2017. Вип. 3. С. 61-63.

  • Мельничук І. М. Розвиток дистанційного навчання в економічній освіті Молодий вчений. 2017. №2(42). С. 515–518.

  • Мельничук І. М., Стасюк І. Л. Особливості формування деонтологічної компетентності у професійній підготовці майбутніх бакалаврів сестринської справи. Молодий вчений. 2017. №3 (43). С. 90–93.

  • Мельничук І. М. Наукові підходи до формування фахової компетентності майбутніх медичних сестер у вивченні хіміко-біологічних дисциплін Молодий вчений. 2017. № 7 (47). С. 297-301

  • Мельничук І. М. Використання музейної педагогіки у фаховій підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : "Педагогічні науки". 2017. № 2 (9). С. 233–242.

  • Мельничук І. М., Козак Х. І. Медичний коледж як освітнє середовище формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сестринської справи. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. 2017. Вип. 16 (59). С. 212–215.

  • Мельничук І. М. Роль виробничої практики в підготовці майбутніх фельдшерів до професійної діяльності. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : "Педагогічні науки". 2017. № 4 (11). С. 267–277.

  • Melnychuk I. N. Integration of general scientific approaches towards formation of professional competence of future doctors. European Humanities Studies: State and Society. 2016. № 1. С. 291–301.

  • Мельничук І. М. Використання інтерактивних технологій у підготовці іноземних студентів до професійної діалогічної взаємодії. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ, 2016. Вип. 36. Т. VІІ (67). С. 393–402.

  • Мельничук І. М., Мельничук С. Ю. Загальна характеристика основних цілей використання тренінгів у підготовці майбутніх фахівців. Вісник Черкаського університету. Серія : "Педагогічні науки". 2016. № 9. С. 113–117.

  • Мельничук І. М., Ястремська С. О. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання в сферу охорони здоров’я. Медична освіта. 2016. № 3. С. 17–20.

  • Melnychuk I. Особливості професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх лікарів до використання медичної термінології. Pielegniarstwo Polskie. Polish Nursing. 2016. № 4 (62). P. 588–591.

  • Мельничук І. М., Тєлєгіна А. А. Формування професійної компетентності – запорука самореалізації майбутніх медичних сестер із масажу. Медсестринство. 2016. № 4. С. 50–52.

  • Мельничук І. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи як складової професійної компетентності. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Серія: "Педагогічні науки". 2015. №1 (48). С. 195–200.

  • Мельничук І. М. Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: «Педагогіка та психологія». 2015. Вип. 1 (1). С. 92–96.

  • Мельничук І., Бондарчук В. Філософія формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: Педагогіка та психологія. 2015. Вип. 742. С. 121–127.

  • Мельничук І. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з підлітками девіантної поведінки. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2015. Вип. 748. С. 92–100.

  • Мельничук І. М. Теоретичні основи професійної підготовки фахівців медсестринства. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2015. Вип. 749. С. 90–98.

  • Мельничук І. М., Намісняк О. М. Актуальність використання дистанційного навчання при підготовці медичних сестер-магістрів у США. Науковий огляд. 2014. № 2 (3), Ч. ІІ. С. 86–92.

  • Мельничук І. М., Сапіжак М. І. Нормативно-правове забезпечення національної політики щодо формування здорового способу життя. Медсестринство. 2014. № 1. С. 37–41.

  • Мельничук І. М., Сапіжак М. І. Мотивація формування здорового способу життя серед різних категорій населення. Медсестринство. 2014. № 2. С. 36–40.

  • Мельничук І., Заєць М. Особливості мовної підготовки іноземних студентів до діалогічної взаємодії у майбутній професійній діяльності лікаря. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2014. Вип. 715. С. 71–77.

  • Мельничук І. М. Формування професійної ідентичності майбутніх соціальних працівників в умовах тренінгів. Збірник наукових праць "Гуманітарні проблеми вищої освіти ". Харків, 2014. Вип. 5. С. 87–101.

  • Мельничук І. М., Нахаєва Я. М. Особливості професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх лікарів до використання медичної термінології Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2014. Вип. 719. С. 110–117.

  • Мельничук І. М., Кончович К. Т. Загальна методична характеристика тренінгів. Збірник наукових праць "Гуманітарні проблеми вищої освіти ". Харків, 2014. Вип. 5. С. 67–79.

  • Мельничук І. М., Романишина Л. М. Діалогічність інтерактивного навчання майбутніх фахівців у вищій школі. Вісник національного університету оборони. 2013. Вип. 2 (33). С. 95–100.

  • Мельничук І. М. Онтологія інноваційно-технологічних процесів у вищій школі. Наукові записки Вінницького національного аграрного університету . Серія: "Соціально-гуманітарні науки". 2013. Вип. 2. С. 127–138.

  • Мельничук І. М., Яцишина О. В. Особливості професійної підготовки іноземних студентів вищих медичних навчальних закладів. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота". 2013. Вип. 27. С. 119–121.

  • Мельничук І. М., Сапіжак М. І. Підготовка майбутніх медичних сестер до популяризації здорового способу життя. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. 2013. Вип. 31. Т. ІІ (44). С. 214–220.

  • Мельничук І., Романишина Л. Соціалізація особистості в сільських умовах. Гірська школа Українських Карпат. 2013. № 8-9. С. 232–234.

  • Мельничук І. М., Романишина Л. М., Яцишина О. В. Особливості викладання курсу «Історія української культури» іноземним студентам-медикам. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: "Педагогіка". 2012. № 2. С. 114–117.

  • Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі. Медична освіта. 2012. № 1. С. 8–12.

  • Мельничук І. М. Функції контролю навчальних досягнень майбутніх економістів-міжнародників у процесі іншомовної підготовки. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2012. Ч. 2. С. 224–231.

  • Мельничук І. М., Луців О. Р. Особливості педагогічної підготовки майбутніх медичних працівників на сучасному етапі розвитку освіти. Збірник наукових праць. Серія: "Педагогічні та психологічні науки". Національна академія Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Хмельницький, 2012. № 63. С. 77–81.

  • Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій. Медична освіта. 2012. № 3. С. 55–60.

  • Мельничук І. М. Актуальність проблеми формування культури здоров’язбереження у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2012. № 24. С. 101–104.

  • Мельничук І. М. Теоретико-методологічні засади формування професійної ідентичності майбутніх фахівців. Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича. Серія: "Педагогіка та психологія". 2012. Вип. 619. С. 81–90.

  • Мельничук І. М., Романишина Л. М. Роль універсальних компетенцій у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до використання засобів інформаційних технологій. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Київ, 2012. № 4. С. 56-59.

  • Мельничук І. М., Шостаківська Н. М. Дефінітивний аналіз дослідження професійної компетентності майбутніх економістів. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2012. Вип. 620. С. 218-225.

  • Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади формування ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців. Збірник наукових праць "Гуманітарні проблеми вищої освіти". Харків, 2012. С. 27–38.

  • Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в Австрії. Медична освіта. 2012. № 4. С. 98–105.

  • Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади формування ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців. Збірник наукових праць "Гуманітарні проблеми вищої освіти". Харків, 2012. С. 27–38.

  • Мельничук І. М., Карпова В. В. Синергетичний підхід у соціальній роботі. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». 2011. Т. І (26). С. 357–363.

  • Мельничук І. М., Перута І. І. Акмеологічний підхід у підготовці фахівців у вищій школі. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». 2011. Т. VІ (31). С. 260–266.

  • Мельничук І. М., Романишина Л. М. Підготовка фахівців із соціальної роботи як соціально-педагогічна проблема. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: "Педагогіка". 2011. № 5. С. 85–90.

  • Мельничук І. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів у сучасних умовах підготовки майбутніх фахівців. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Серія: "Педагогічні та психологічні науки". Хмельницький, 2010. № 52. С. 61–65.

  • Мельничук І. М. Педагогічні умови підготовки соціальних працівників засобами інтерактивних технологій. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2010. Вип. 500. С. 116–126.

  • Мельничук І. М. Методологія професіоналізації соціальної роботи. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2010. Вип. 516. С. 100–110.

  • Мельничук І. М. Організація експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Новітні засоби навчання: проблеми впровадження та стандартизації. 2010. (Додаток 4). Т. ІІІ (21). С. 399–407.

  • Мельничук І. М. Формування професійної мотивації майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Психолого-педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів вищої освіти в Україні. 2010. (Додаток 4). Т. ІV (22). С. 322–328.

  • Мельничук І. М. Особливості застосування інтерактивних ігор у вищому навчальному закладі. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. 2010. Вип. 4. С. 167-174.

  • Мельничук І. М. Аналіз структурних компонентів моделі системи професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2010. Вип. 12 (65). С. 223–230.

  • Мельничук І. М. Психолого-педагогічний тренінг як активний засіб підвищення комунікативної компетентності майбутнього фахівця фінансово-економічної сфери. Збірник наукових праць "Педагогічний альманах". Херсон, 2010. Вип. 6. С. 97–101.

  • Мельничук І. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій: результати педагогічного експерименту Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : "Педагогіка". 2010. № 3. С. 75–82.

  • Мельничук І. М. Діалогічність інтерактивного навчання у вищій школі. Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : "Педагогіка". 2009. № 1. С. 37–41.

  • Мельничук І. М. Підготовка викладачів вищої школи до творчого використання інтерактивних методів у навчанні студентів. Креативність і творчість. Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія: «Соціологія. Психологія. Педагогіка». Київ, 2009. Вип. № 1. С. 195–212.

  • Мельничук І. М. Використання інтерактивних технологій для організації самостійного учіння майбутніх соціальних працівників. Вища освіта України. Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». 2009. № 3. (Додаток 1). С. 435–439.

  • Мельничук І. М. Інноваційні підходи до впровадження результатів самостійної роботи студентів у професійній підготовці.Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2009. № 16. С. 66–68.

  • Мельничук І. М. Формування професійної компетентності соціальних працівників у процесі поєднання практичної роботи студентів та інтерактивного навчання. Вища освіта України. Вісник Київського національного університету Т. Шевченка. Серія «Соціологія. Психологія. Педагогіка». «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». 2009. Вип. № 3. (Додаток 4). Т. ІІІ (15). С. 259–266.

  • Мельничук І. М. Засоби інтерактивних технологій у традиційному навчанні соціальних працівників у вищій школі. Збірник наукових праць "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах". Запоріжжя, 2009. Вип. 4 (57). С. 284–291.

  • Мельничук І. М. Теоретико-методологічний аналіз філософських засад соціальної роботи. Науковий вісник Чернівецького національного університету. Серія: "Педагогіка та психологія". 2009. Вип. 498. С. 94–104.

  • Мельничук І. М. Методологічні аспекти інтерактивного навчання у вищій школі. Вітакультурний млин. 2009. Модуль 9. С. 62–64.

  • Мельничук І. М. Використання тренінгів у формуванні толерантності майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія: "Педагогічні науки". 2008. Вип. 121. С. 82–88.

  • Мельничук І. М. Організація освітнього простору в умовах інтерактивного навчання у вищій школі. Збірник наукових праць "Інституціональний вектор економічного розвитку". Мелітополь, 2008. Вип. 1. С. 177–181.

  • Мельничук І. М. Формування професійної ідентичності майбутніх соціальних працівників в умовах тренінгу. Збірник наукових праць "Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки". Запоріжжя, 2008. Вип. 48. С. 214–221.

  • Мельничук І. М. Науково-методичні засади впровадження інтерактивних технологій у вищій школі. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: "Педагогічні науки: реалії та перспективи". 2008. Вип. 11. Сер. № 5. С. 183–190.

  • Мельничук І. М. Теоретичне обґрунтування професійної моделі соціального працівника. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: "Педагогіка". 2008. № 4. С. 37–43.

  • Мельничук І. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій. Збірник наукових праць "Актуальні проблеми психології" Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. Київ, 2008. Вип. 15. Т. 7. С. 338–341.

  • Мельничук І. М. Пошуки ефективних методик навчання соціальних працівників. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». 2008. (Додаток 3.) Т. V (12). С. 396–402.

  • Мельничук І. М. Цільові аспекти використання тренінгів. Збірник наукових праць "Психолого-педагогічні проблеми сільської школи" Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини 2007. Вип. 19. С. 185–191.

  • Мельничук І. М. Тренінг для визначення ціннісних орієнтацій студентів. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: "Педагогіка і психологія". Ялта, 2007. Вип. 15. Ч. І. С. 178–184.

  • Мельничук І. М. Використання тренінгів у профорієнтаційній роботі. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: "Педагогіка". 2006. № 7. С.131–135.

  • Мельничук І. М. Рейтинговий контроль як інструмент адаптації різних оцінювальних систем. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: "Педагогіка і психологія". Ялта, 2006. Вип. 10. Ч. ІІ. С. 236–243.

  • Мельничук І. М. Рейтинговий контроль як інструмент управління процесом пізнання студентів за умов кредитно-модульного навчання. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки . Київ-Запоріжжя, 2005. Вип. 35. С. 213–219.

  • Мельничук І. М. Інноваційний підхід до формування вітакультурного змісту навчальних курсів. Інформаційний бюлетень науково-дослідного Інституту експериментальних систем освіти. Тернопіль, 2004. Вип. 4. С. 25–26.

  • Мельничук І. М. Контроль як стимул до навчальної діяльності і розвитку особистості. Педагогіка вищої та середньої школи. Кривий ріг, 2004. Вип. 9. С. 200–204.

  • Мельничук І. М. Безперервність вищої освіти в Україні як аспект модульно-кредитної системи навчання. Модульно-розвивальна система як об’єкт теоретико-методологічного аналізу : зб. матер. до п’ятиріччя заснування Інституту експерим. систем освіти (1 лист. 2004 р.). Тернопіль, 2004. С. 73–74.

  • Мельничук І. М. Інноваційний підхід до формування вітакультурного змісту навчальних курсів. Інформаційний бюлетень науково-дослідного Інституту експериментальних систем освіти. Тернопіль, 2004. Вип.4. С. 25–26.

  • Мельничук І. М. Стимулювання навчальної діяльності студентів шляхом застосування рейтингового контролю. Наукові записки. Серія : "Педагогіка і психологія". Вінниця, 2002. Вип. 6. С. 105–108.

  • Мельничук І. М. Професійна спрямованість вивчення курсу хімії у підготовці технологів харчування. Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія: "Педагогіка". 2002. №4. С. 37–43.

  • Мельничук І. М. Методика тестування з використанням рейтингового обліку знань студентів з хімії. Серія: "Педагогіка і психологія професійної освіти". 2001. №3. С. 61–70.

  • Мельничук І. М. Система рейтингового контролю навчальної діяльності студентів при вивченні хімії. Наукові записки. Серія: "Педагогічні науки. Засоби реалізації сучасних технологій навчання". Кіровоград, 2001. Вип. 34. С. 145–150.

  • Мельничук І. М., Грубінко В. В., Романишина Л. М. Модульно-рейтингова технологія викладання хімії в технікумах. Науковий вісник Національного аграрного університету. 2000. С. 150–153.